Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-03-16

SD-4 har hört av sig - jag är lycklig!!

Äntligen!!!!! har SD-4 hört av sig!! Vi ska ses imorgon! Jihaaaa! Jag är hur lycklig som helst! Fan så roligt!! Hoppas att vi "hit it off"!! Jag blir alldeles pirrig i magen!

SD-3 har jag väl mer eller mindre dumpat. Tror han har fattat vinken iallafall. Jag är mesig när det gäller att dumpa. Vill inte såra någon. Låter det hellre rinna ut i sanden. Jösses, vad fegt! Men sån är jag...

3 Comments:

At 08:51, Anonymous Anonym said...

Låter underbart! Hoppas det klickar till i dag då :-D

Å självklart så vill jag höra allt om dejten i morgondagens blogg.

//K

 
At 08:54, Blogger Snäckan said...

Åh, vad roligt! Kommer att hålla tummarna för dig! Kram på dig gumman!

 
At 09:54, Anonymous Anonym said...

hehe, känner igen det där. lycka till!

/från tigerlily, som precis upptäckt denna härliga blogg!

 

Skicka en kommentar

<< Home