Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-03-19

Stillsam fika

SD-4 har varit här på en stillsam fika. Vi pratade och skrattade. Underbart. Ibland är han som en söt liten pojke. Skrattar lite blygt. Han är så söööt! Samtidigt är han manlig och vuxen. Snygg. Har varit med om mycket i livet. Vi pratar om det som har varit, om vad vi söker och vad som komma skall i livet. Vi trivs ihop. Jag är jätteglad för det! Sen om han inte vill vara mer än kompisar - det får tiden utvisa. Just nu vet jag ingenting. Men det känns bra ändå.

Han kommer nu att resa bort från staden ett par veckor. Men när han kommer hem igen - ja då har vi bestämt att vi ska ses! Då ska vi gå ut på krogen och dricka drinkar! Rackarns roligt. Då kanske vi märker vartåt det barkar hän... Det är ju konstigt att det ska krävas alkohol till det, men det är fan så mycket enklare...

Nu är det bara 2 veckor och 6 dagar kvar tills vi ska ses...

1 Comments:

At 10:45, Anonymous Anonym said...

Jag vill åka bååååååt!!!

//K

 

Skicka en kommentar

<< Home