Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-03-27

Sökes: torpare ;-)

Vissa dagar känns livet som singel riktigt för jävligt. Andra dagar rycker jag på axlarna och tänker att "vad lugnt och skönt jag har det. Ingen annan att tänka på - bara mig själv!!"

Våren är på G, hur mycket snön än vräker ner. Jag vill ha vår NU! Förhoppningsvis kommer jag spendera sommarhalvåret i ett gulligt litet torp ett stenkast från stan. Ja sån är jag! Vill gärna komma bort från asfalten när det är sommar och sol. Och det gör ju inte saken sämre att detta lilla torp ligger vid en sjö... Mmmm! Men! Självklart vill jag inte spendera mina dagar SJÄLV där. Jag vill ha någon att dela detta med. SD-4 - vill du bli torpare?

1 Comments:

At 22:34, Anonymous Anonym said...

Verkar som om lilla Olivia är lite förälskad...härligt att höra.
:-D

 

Skicka en kommentar

<< Home