Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-04-02

SD-4 och SD-5

Nästa söndag hoppas jag att jag vaknar upp lycklig. Nästa söndag är nämligen dagen efter att SD-4 och jag har gjort stan ihop. Det är nämligen på lördag som vi ska dricka drinkar ihop och jag får förhoppningsvis reda på om han vill fortsätta träffa mig? Som mer än kompis menar jag. Spännande. Jag vet att jag vill iallafall. Jag är jättenyfiken på honom, och hittills har jag gillat allt med honom. Det är dock lite oroväckande att han inte har hört av sig på ett tag... Sist var det jag som skickade sms och jag vill inte verka efterhängsen så nu väntar jag på att HAN ska skicka sms. Hans tur liksom. Men han har inte gjort det. :( Det bådar inte gott...

Eftersom jag inte stängt några som helst dörrar på SD (förutom att jag faktiskt skrivit PAUS i min profil) så har jag fått kontakt med en SD-5. En trevlig kille som verkar gilla samma saker som jag. Så i väntan på att se vad som händer med SD-4 så pratar jag alltså med SD-5. Fast på lite "avstånd" eller hur man ska säga... Vill inte blanda in SD-5 egentligen, förrän jag vet vad som händer med SD-4. Jag vill inte dejta flera, det blir bara jobbigt. Men vi får se. Har pratat lite löst om att fika med SD-5. Men helst fikar jag EFTER lördag. För på lördag är det SD-4 som gäller.

Det här låter illa vá?!... Men 5 killar är ju egentligen inte så mycket... Eller är det det? Men det har ju faktiskt gått 7 månader sen jag gjorde slut med mannen. Och jag planerar inte att leva själv. Jag vill hitta min drömprins, och då måste man få pröva sig fram!

Heja mig! Heja Olivia!

4 Comments:

At 23:40, Blogger Snäckan said...

Jag hejar också på dig! *Stora kramen*

 
At 08:43, Anonymous Anonym said...

Heja heja! Man måste kyssa några grodor innan man hittar sin prins - fråga mig! Lycka till!!!

 
At 08:55, Anonymous Anonym said...

Håller med acl här ovan... Man måste kyssa många grodor! Å så farligt har det väl inte varit va? Det är ju inget fult vi pratar om!

Jag har däremot varit väldigt ful...
//K

 
At 16:57, Blogger Miss Z said...

Hihihi! Nej det är rätt, de tär bara att köra hårt....öhhh hmm...
menade inte..äsch..du vet...

Undrar oxå vart du hittar alla trevliga på SD??? Jag träffar antingen bara skummisar eller tråkisar....

kanske är jag som är kräsen..
Lycka till på lördag!

 

Skicka en kommentar

<< Home