Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-04-04

Bra citat

Jag fick ett så jäkla bra citat skickat till mig idag:

"Allting som jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande" - Alexander Woolcott (vet jag inte ens vem det är??!)

Vad jag gjort som är omoraliskt tänker jag inte gå in på. ;-) Olaglig är jag varenda dag då jag åker en kort sträcka med bilen på en bussgata (säkert inte det enda olagliga jag gjort/gör) och sen var det det där med fettbildande. Ja men vad fan - ALLT som är gott är ju fettbildande! (Varför är jag inte en sån tjej som bara gillar sallader och petar i maten...? Och varför är godis så gott?)

/Olivia

Ps. Kunde inte hålla mig. Har skickat sms till SD-4, trots att det egentligen var "hans tur". Men jag vill ju kolla läget inför lördag. Vi ska väl träffas som vi sade?? *lite orolig*

1 Comments:

At 12:09, Anonymous Anonym said...

Trillade in här av en slump & råkade läsa om just A Woolcott ... han var en fruktad kritiker på the New Yorker Magazine i början av 1900-talet ... men också författare ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home