Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-04-09

Hans doft sitter kvar i kudden...

Det blev en bra kväll med SD-4. Vi tar det lugnt, ett steg i taget. Nu har vi lär känna varann lite bättre iallafall. Och vi har suttit tätt, tätt ihop. Och utbytt underbara blickar och underbara skratt. Han är för söt!!

Han sov över hos mig. Mmmm! Så fort det blev bestämt tänkte jag att jag nu hade chansen till lite hångel, eller åtminstone en godnattpuss. Ja jag tänkte ta tillfället i akt när vi låg där. Men vi hade duckit så himla mycket vin så jag däckade när jag lade huvudet på kudden!!!! Snacka om att missa ett gyllene tillfälle! Här ligger SD-4 nästintill naken i min säng och jag somnar!!! Ibland är det inte bra med för mycket alkohol... "Fan" var det första jag tänkte när jag vaknade imorse.

Så något rafflande hångel fick du inte läsa om idag heller. Nästa gång kanske? Jag fick iallafall en låååång kram när vi skildes åt förut. Och "vi hörs snart igen". Jag ser allt som hände igår som ett gott tecken. Vi tar det bara lite lugnt och känner oss för lite grann. Än så länge bådar det gott... *glad* Hans doft sitter kvar i kudden så den ska jag sniffa på hela veckan... ;)

9 Comments:

At 22:38, Anonymous Anonym said...

Samma säng utan att något händer? Låter inte bra!

 
At 22:42, Blogger Linda said...

Som jag skrev så däckade vi totalt... så det var väl inte så konstigt att inget hände??? Vi somnade ju liksom... Jag tror och hoppas du har fel. Allt som hänt är bra!

 
At 07:23, Anonymous Anonym said...

Yeaahhhh, good for you!

 
At 13:22, Anonymous Anonym said...

Så det kan gå... mindre sprit nästa gång då ;-)

 
At 13:35, Anonymous Anonym said...

Ok att ni somnade. Men konstigt att det inte hände något tidigare under kvällen då.

 
At 23:23, Anonymous Anonym said...

vilket liv...... hur patetiskt för man lov att vara. skriva om sina dagar som "gått" över internet. Och att säga "inget hångel idag" så omoget. Du som är 30 år borde ha insett det för länge sedan. Mogna upp!

 
At 08:27, Blogger Linda said...

Till anonymous2: Du får tycka att det är hur patetiskt som helst men jag tycker det är kul att skriva! Och om jag är så patetisk, hur patetisk är inte du som LÄSER allt det omogna jag skriver???

 
At 12:01, Anonymous Anonym said...

Du är inte ett dugg patetisk! Jag gillar att du skriver och jag hoppas du får hångla upp honom nästa gång!

Kram C

 
At 12:17, Blogger Miss Z said...

*skratt*
ni e för roliga.....
det e inget fel med att vara patetisk..... =)

 

Skicka en kommentar

<< Home