Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-04-11

Sms

Idag skickade jag ett sms till SD-4 med en förfrågan om han ville ta en promenad i vårsolen? Jag fick snart ett svar där han skrev att han tyvärr var upptagen med att hjälpa sin pappa med lite grejor. Han skrev också att det hade varit trevligt med en promenad. Han avslutade med: "Men jag tar mycket gärna en promenad med dig en annan dag".

Jag är glad att han skrev dit ordet mycket. Det kunde han lika gärna ha uteslutit om det nu inte var så att han mycket gärna vill ta en promenad = träffa mig. Hade han inte velat det hade han inte behövt skriva ordet. Särskilt inte i ett sms. För i ett sms är man fåordig. Ändå valde han att skriva det. Tjoho!

4 Comments:

At 23:56, Anonymous Anonym said...

jag vet att det är svårt, men låt han jaga dig lite, de är ju så satans rädda de där mänen.

 
At 18:16, Anonymous Anonym said...

Du är såå söt!

 
At 00:35, Blogger Ms.Take said...

Som p sa, gumman gumman gumman.
Om du verkligen är intresserad av honom MÅSTE du sitta på händerna nu och låta honom kontakta DIG.

När han sov över, kysstes ni alls då? Kvällen innan eller dagen efter? HAr han hört av sig efter det utom som svar på ditt mess?

Inte ont menat tjejen, bara en reality-check

 
At 21:07, Anonymous Anonym said...

Var är du??

 

Skicka en kommentar

<< Home