Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-05-03

Ingen blogginspiration...

Tänk! Så har det gått nästan en månad sen jag skrev sist. Otroligt. Men jag har ingen blogginspiration alls. Har annat att pyssla med. Det är vår. Vackert väder. Jag har en trädgård att sköta och jag tycker det är kul. Internet får ligga lågt på våren och sommaren, så är det bara. Men för att stilla allas nyfikenhet så kan jag meddela att jag fortsatt att träffa SD-4. Men mer som vän. Vi får se vad som händer. Jag har inte direkt bråttom. (Eller jo, egentligen har jag ju panik. Panik över att inte ha någon att dela mitt liv med. Men jag försöker blunda för paniken. Det ordnar sig alltid på något sätt i slutändan).

Fåglarna kvittar. Stugan lockar. Ikväll åker grillen fram.

2 Comments:

At 10:52, Blogger IT-horan från Skåne said...

funderade faktiskt lite på avrt du tagit vägen....

 
At 07:57, Anonymous Anonym said...

Jag tycker du kan träffa någon här i storstan och flytta hit! Trädgårdar finns det gott om här oxkså *ler*

Sköt om dig i vårsolen!
Kram C

 

Skicka en kommentar

<< Home