Singel... eller dubbel?

När bloggen startade var jag Dubbel men funderade mycket på det här med Singel. Nu är jag Singel men vill bli Dubbel igen. När det blir får tiden utvisa. :)

2006-05-16

Livstecken igen

Hej, hej!
Ger ett litet livstecken ifrån mig bara. Har ingen som helst lust att blogga och för övrigt har jag inget spännande att blogga om heller. Ja för denna blogg handlar ju om mitt liv som Singel och att jag vill bli Dubbel igen. Just nu görs inga försök till att bli Dubbel. Jag har liksom inte tid! Jag har fortfarande inte träffat SD-5 men kommer förmodligen att göra det inom kort. Vi har varit lite upptagna bägge två så konversationerna på msn har inte varit så täta på sistone. SD-6 tjatar om att träffas men jag har ingen lust... Han verkar ändå inte vara något för mig, så varför ödsla tid?? Och vad händer med SD-4 då...? Tja, jag får väl acceptera det faktum att vi nog kommer förbli vänner. Bara vänner. Punkt.

3 Comments:

At 17:37, Blogger Miss Z said...

saknar dig här.....

 
At 15:24, Anonymous Anonym said...

Hej! Kom coh hälsa på mig:
http://janettesingeltjejen.blogg.se

Puss Puss!

ha en bra dag.

 
At 12:54, Anonymous Anonym said...

流産は妊娠20週前に起
因する自然の原因に胎児の喪失である

Take a look at my weblog: ミュウミュウ 激安

 

Skicka en kommentar

<< Home